Den digitale bilkunde
Drømmen om en ny bil starter hjemme i sofaen; Med en mobil i hånden, på udkig efter den model, der passer kundens behov og ønsker.
Den gennemsnitlige kunde bruger 3 måneder på at finde en ny bil.
Hos Brdr. Clausen er de meget bevidst om, at kundens rejser ikke nødvendigvis starter i forretningen, men kræver et inspirerende onlineunivers, hvor modeller og kampagner bliver præsenteret på en visuel flot måde. Hjemmesiden er deres ekstra sælger, der tager sig af den indledende og basale kundeservice.
Features:
- WordPress CMS
- Custom Theme
- Modelkatalog
- Kampagnearkiv
- Åbnignstidssystem
- Biltorvet integration
- Booking af prøvetur
- Ansøg om finansiering
Anbefaling
Fantastisk professionelt og kompetent web & reklamebureau! Opgaver løses altid til tiden uanset om det er online eller tryksager. Kan varmt anbefales!
Jacob Jensen, Brdr. Clausen A/S
Showroom
Dedikerede modelkataloger
Hvorfor skal producenten løbe med al opmærksomheden?
Hos Brdr. Clausen udviklede vi to dedikerede modelkataloger til henholdsvis Kia og Suzuki modeller. Begge kataloger er tilpasset de services og tilpasninger, der er for hver model.
Indbyggede funktioner
- Specifikationer
- Brændstof og miljø
- Priser
- PDF kataloger
- Gutenberg editor
- Serviceaftale
- Finansiering
- Book prøvetur
Kampagner
Kampagner som drivkraft
For at skabe en dynamisk hjemmeside, der hele tiden har noget nyt, fik Brdr. Clausen udviklet en hel sektion til deres aktuelle kampagner. Kampagner de kan dele på sociale medier og sende trafik direkte ind på kampagnesiden og videre rundt på hjemmesiden.
Kampagner vises på alle sider med en slider.
Dynamiske kampagnesider
- Fokus på kampagnedetaljer
- Gutenberg Editor til frit indholdslayout
- Finansieringsmuligheder
- Serviceaftale
- Pligttekst
Biltorvet
Integration med Biltorvet
Autobranchens IT-systemer er integreret på siden, så forhandlerens biler, der er opslået på Biltorvets markedsplads også vises på hjemmesiden.
Integrationen er fuld tilpasset til hjemmesiden efter kundens ønsker for dataeksponering.
Løsningen indeholder en oversigt med bred mulighed for søgning, en modelside med specifikationer, relaterede modeller, udstyrsoversigt og tilpassede fokusdata i kombination med et galleri.
Call to action menu med prøvetursbooking og nummerpladeopslag
- Specifik søgning
- Oversigt
- Modelside
- Tilpasset datavisning
- Book prøvetur
- Finansieringsberegner
- Slå nummerplade op
WordPress
WordPress CMS
Vi benyttede WordPress CMS kernen til at bygge en custom made løsning op omkring med custom tema og funktioner.
Indhold er centralt styret, så webmasteren ikke skal gentage data igen og igen. Kodeordet er “Keep it simple”, når data automatisk bliver hentet og brugt rundt omkring på hjemmesiden.
Åbningstidssystem
Åbningstider skal kunne ændres ét sted! Vi udviklede et åbningstidssystem, hvor åbningstiderne styres direkte fra maskinrummet i WordPress. Åbningstider vises både i tabelform, men også som aktuelle åbningstider for dagen i realtid med farveindikatore grøn/rød.
I tillæg til åbningstider er der også udviklet et ekstra ferie- og helligdagsmodul, der kan vise særlige åbningstider og lukkedage.